Azon ügyfélszolgálati és HR stratégiai munkakörben dolgozóknak, akiknek feladata a szervezet által nyújtott szolgáltatói kultúra minőségét támogató szervezeti háttér fejlesztése.
A szolgáltatói kultúra fejlesztését szolgáló elemek, azok kapcsolódásának gyakorlatorientált bemutatása.
2x2 nap
Meglévő szolgáltatói kultúra diagnózisa
Stratégia a szolgáltatói kultúrára
Szolgáltatói kultúra megjelenítő tevékenységek folyamatszabályozása
Munkakörök, munkaposztok a szolgáltatói területen
Szolgáltatói kultúra szervezti imázsát erősítő programok
Csoportos coaching maximum 12 fő részvételével.
A gyakorlatorientált képzésnél nagy hangsúllyal jelenik meg a rendszerépítő modellek bemutatása, a résztvevők által hozott szervezeti sajátosságokra való válaszadás.
A programon a résztvevők írott programvázat kapnak, amely segíti a későbbiekben a program felidézését.