Minőségi szolgáltatás humán tényezői

Akiknek ajánljuk

Azon munkatársaknak, akik nap, mint nap ügyfelekkel találkoznak, és alapkövetelmény velük szemben a minőségi szolgáltatás nyújtása.

Program célja

Azon technikák elsajátítása, a személyiség egyes elemeinek fejlesztése, amelyek lehetőséget adnak a szolgáltatás nehéz helyzeteiben is a vevői elégedettség kiváltására.

Program időtartama

2 nap

Program tartalma

Minőségi szolgáltatás értelmi, érzelmi meghatározásának közös értelmezése
Szolgáltatói önismereti tükör
Emberi játszmák a szolgáltatásban
Asszertivitás és konfliktuskezelés
Interperszonalitás és csapatmunka egysége

Téma feldolgozásának módszere

Csoportos coaching maximum 12 fő részvételével.
A gyakorlatorientált képzésnél nagy hangsúllyal jelenik meg a készségfejlesztés, a programon belül az elméleti blokkok mellett jelen vannak szituációs feladatok, modellek bemutatása, oktatófilmek feldolgozása.
A programon a résztvevők írott programvázat kapnak, amely segíti a későbbiekben a program felidézését.

Megosztás Facebookon Megosztás LinkedIn-en
Érdekel a szolgáltatás

Homo Regius Tanácsadó Iroda

Cím: 2095 Pilisszántó, Béke u. 16/A
Adószám: 13777528 2 13 | Cégjegyzékszám: 13 09 109071